Utflykt och firande.

Igår var jag Lisa och Amanda på dagsutflykt. Såklart åkte vi till underbara Mölle. Jag älskar den platsen så sjukt mycket, lika så L o A.
Vi bröjade våran tripp med lunch på Krukmakeriet i Mölle. De va inga dåliga mackor vi åt, sjukt goda. Vi körde runt och kollade på alla fina hus som vi vill bo i. När vi skulle åka, var bensinmätaren inte högt upp kan jag tala om. Vi satt nog och spände oss alla tre för att inte få bensinstopp. Varför finnd det ingen besinstation i Mölle? Men tillslut som kom vi fram till den efterlängtade, det var nog precis alltså. Vi fortsatte våran tripp till Arild och lika så där drömde vi oss in i alla fina hus. Vi ska gifta oss snyggt och superrik, så vi kan få våra underbara Korsvirkeshus.
När vi skulle stanna för att gå ner till havet i Arild, gick vi på rätt stora stenar. Pötsligt fick Amanda syn på en orm. Hon ställde sig och skrek
orm orm orm. Alla tre sprang i högsta hastighet tillbaka till bilen och det kändes som om ormen var runt oss, Usch. Där lämnade vi Arild och åkte ner till Båstad och äta glass. Men det blev igen glass, istället gick vi in i seconhand butiken Rutigt och Randigt och shoppade loss. Jag köpte en jeansjacka och en klänning (kjol). Amanda köpte en väska, rosa solglasögon och en sjal. Lisa köpte en jeansjacka och en väska. Mys affär.

     

När vi kom hem slänge jag mig in i duschen för att sedan åka och fria André med mina kära kompisar. God mat och trelvligt folk. Johanna var super pepp och det var hennes kompisar också. Senare på kvällen drog vi in till stan. Hamnade på BM och B&B (för en gångs skull, inte för att jag var där länge men ändå). Jag hade en sjukt kul kväll.

 image209image210

Lisa däckad på BM.       Johanna & AlleBalle.
 
            


Tack för en super mys och kul dag!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0