Trött.

I morse var jag uppe med tuppen för att jag skulle städa på Slottsjordsskolan. Det var rätt chill men tid tog det. Allting kändes så stor när man gick där, men fy fan vad litet det är egentligen. Nostalgi.
Jag var hungrig som en gnu när jag gick där ifrån efter ett flertal timmars städande. När jag kom hem hade pappa gjort jätte god mat. Jag var verkligen skit tött när jag kom hem, men jag är ju in den som sover så jag ringde mina kära kompisar Tanja och Matilda. Vi åkte och simmade och solade, skönt som tusan. Efter det åkte jag till nästa jobb Lummerskolan. Amanda var så snäll så som följde med mig. Sen blev det Max för hennes del, driven så klart!

Nu sitter jag hemma hos Tullisen med Tanjizen. Matilda gjorde jätte god mat åt oss, Kyckling och potatisgratäng. Till äfterrätt hade jag gjort fruktsallad och Tullisen jätte goda chokladkladdmuffins. Ikväll ska vi ha en riktig spankväll i bilen. Ska snart hem till David och se vad som händer där sen blir det smygrunda.
Det blir nog en sväng in till stan sen med, för jag ska fan imej inte sova.

image204
By the way, Dieter den gamle skojarn (Slottans vaktmästare) ringde mig innan och sa att jag inte behöver jobba i morgon, men däremot typ 12 timmar på Söndag, men lika glad är jag för det.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Amanda

*BIG SURPRISE*

2008-05-02 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0