Torsdagens utgång!

Dålig uppdatering javisst. Har inte haft någon ork.

Haha jag fick en kul kommentar:

- haha, att inte bloggmästaren har uppdaterat betyder att hon fortfarande är bakis sen igår:P stämmer detta?

- Det stämmde nog ganska bra kan jag säga, men nu är jag på G igen och jag ska berätta om min roliga utekväll i Torsdags.

Det började med klädpanik i mitt rum som vanligt. Tog på mig en gul/grön blommig klänning som jag köpte på Asos för två år sedan, men inte använd en enda gång. Första gången jag trivdes i den. Nice.
Tanja och Matilda kom hit vid halv 7, sen kom även Erika. Alla va pepp som fan. Vi satt ut i trädgården och drack vin och hade det allmänt trevligt. Vid 9 tiden kom Mimmi och hämtade oss. Vi åkte ner till Mårtensson där klassen väntade. Vi satt och drack öl, hade det super mys. Efter en timme kom Micke. Vi gick till Asian och tog en liten shot. Där satt vi två ensamma på Asian med romantisk musik och drack sprit, haha, måste ha sett kul ut. Vi gick tillbaka till ett fullsatt Mårtensson. Jag och Ellan sjöng kareoke. Jag var så jävla pepp och hade så inåthelvets kul!
När dem stängde gick jag och Micke till Valentine. Vi dansade och hade jävligt kul. Vid 3 tiden åkte jag hem med taxin. Och nu kommer jag till det bästa. Vid 5 tiden ringer min mobil hela tiden, det var Micke som undrade var jag va. Haha, jag sa att jag var på Valentine med Amanda och att vi va på väg hem, fråga mig inte varför. Han ringde och ringde och jag sa att jag va där. Tillslut ringde han Amanda som låg hemma och sov. Han ringde mig igen och skällde lite. Han hade då sovit i min trädgård i 2 timmar i en solstol. Jag hade sagt att jag va på väg hem fast jag låg och sov i min varma säng. När jag öppnade dörren stod han där i trädgården helt blå i ansiktet och iskall. Han slängde sig i min varma säng, och somnade på direkten. Haha, stackarn.
Länge fick han inte sova heller för jag skulle till skolan vid 11 och bygga på min affär. Vi gick till McD och köpte lite mat, sen följde snällisen med mig till skolan i ett X antal timmar. Jag byggde och han satt sovandes på en stol. När jag var klar tog gick vi hem till honom och satte oss i solen. På vägen såg vi Spinny. Han höll nu hus vid Vallås istället för i stan eller Söndrum. Men Hanna skulle lämna in sitt arbete på fredagen så det var försent, retligt.

Det var länge sen jag verkligen skrattade så mycket, det va helt sjukt. Tack för denna utgången Micke, som var det bästa på väldigt länge.

  
      

image329

image331

Jag hade sjukt kul!
PUSS&KRAM



Kommentarer
Postat av: Line

Guuuud vilken fin klänning :D

2008-05-18 @ 10:47:55
Postat av: erika

hahaha snällt o stänga ute han i trädgårn ^^

2008-05-18 @ 13:41:56
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0