Studentliv.

Javisst!

Vet ni va?
Jag har så där 10 meningar kvar att skrvia på mitt sista arbete! Fattar ni? Sista arbete! I morgon har jag mina sista redovisningar och inlämningar, så jävla skönt!
Nu hoppas jag verkligen att det inte blir mera pluggande förens sådär 2010 när jag har tänkt att börja plugga igen. Då blir det missbruk och ungdomsvård i Växsjö, vilket kommer bli sjukt kul!

Utan dåligt samveta för ont om tid så tog jag med mig Ebba och gick ner till Statoil för att köpa en god juice, som jag va sååå sugen på. Bravos annanas & apelsin är den bästa. Nu ska jag lägga mig i mamma och pappas säng och kolla på Grey´s och dricka min juice. Efter det ska jag skriva klart mina SISTA meningar!

Jag är en jävligt glad student ska ni veta!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0