sol sol sol

Jag är verkligen sämst på överskrifterna på min blogg, men va fan dem gör väl inte allt eller?

Min dag började hos ett besök hos kiropraktorn. Det gick rätt bra faktiskt, behöver inte gå dit förrens 7 juli nu.
Efter det åkte jag till skolan och hade en lektion. Sista religions lektionen, skönt. Fick VG i slutbetyg och jag är jävligt nöjd. På lektionen spelade vi lite retlig religions Jepardy. Det va faktiskt rätt kul, men mitt lag förlorade så klart. Men mer förväntade vi väl inte oss? 

image418


Efter det tog Jag, Tanja och Matilda bilen i till stan. Jag köpte faktiskt ett par till skor idag. Ett par svarta Vagabond, som är super snygga och hur bekväma som helst. Lovely. Skor kan man väl aldrig få för mycket av?

image419


Vi åkte tillbaka till skolan och då var det övning till Melodifestivalen som gällde. Synd att det inte var så många som kom, men jag tyckte att det gick bra iallafall. Min kordinationsförmåga är väl inte den bästa, men jag gillar våran dans. 

image420


Sen blev det paus från dansandet. Vi åkte då till Ekohallen för att jag och Elin skulle köpa tält till Hultsfred. 149 spänn för ett 3-4 manna. Billigt och bra. Jag och Elin kommer ha mys i de tältet, Haha. Efter det hämtade vi upp Sara och Erika på skolan. Vi åkte hem till mig och solade några timmar. Tre topplessa brudar hade jag i min trädgård, de ni killar. Haha. 
Efter det blev det dansövning till balen, vals och fox. Tur att min retliga baldejt dök upp som han lovat. Haha. På dirketen när jag kom hem gick jag in till honom, men han hade en bra ursäkt så han är förlåten för att han inte kom. Hoppas han inte glömmer i morgon för då kommer jag nacka honom och tvinga honom dansa i trädgården och det är värre, Haha. Men han säger ju att han är sån bra dansare så jag behöver väl inte oroa mig. Kanske bara för mig själv, Haha!
När vi var klara med dansen på skolan tyckte inte jag och Elin att vi fått tillräckligt med sol på oss så vi åkte ner till Nautilus och solade. Jag kan säga att det bränner i mitt ansikte nu. Efter att vi solat kom vi på att man inte ska sola i solarium om man solat ute samma dag, bar jobbat brudar. Men va fan kan det göra egentligen?

image421


När jag kom hem tog jag min lille vovve för att gå ner till Amandas vernissage på Norre Ports galleri där hon ställer ur sina kläder. När jag nästan var nere ringer Matilda och Amanda och säger att dem inte är där. Jag som skulle överraska, retligt. Istället kom dem hem till mig och mös en stund. 
Amanda ringde mig för en stund sedan och berättade att hon fått Buzz. Knappt kul. Det bästa är att hon är ensam hemma resten av veckan. Det kommer knappt bli något spelande iallafall.
Nu ska jag beställa nya linser, eftersom jag tappade den ena när jag var ute förra lördagen, knappt retligt. Hoppas bara dem hinner komma innan fredag. Jag kommer dö annars. 

Jag längtar till Hultsfred!
PUSS&KRAM

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0