Punkt slut.

Där satte jag sista punkten i arbetet och drack upp sista klunken av juicepaketet!

I morgon är följande som gäller:

♥ 8.30 Kiropraktorn
♥ Hem laga cous cous till kulturen

♥ Buffé i Kulturen
♥ Redovisning Staden & Framtiden
♥ Redovisning i Svenskan, informationstal
♥ Inlämning Tursim, Egypten
♥ Inlämning - Komplitering, PMC

Efter det blir det blir det nog en liten lyckoshopping för jag är FRI.
Tänk hur många gånger jag har funderat på att hoppa av denna hemska skola, men jag klarade mig igen, hela skiten.
Gaaah nu vill jag bara skrika av lycka!

Sen blir det städning på rummet och hos kaninen, men jag är lika glad för det. Jag gör vad som helst för att slippa plugga. När rummet är rent och fint ska jag ta fram min lilla resväska och packa ner mina ägodelar för att nästa morgon bege mig till Tysland. Det ryktas om fint väder, jag måste bli brun. Ooh, vad mysigt jag ska ha det. Familjen, mormor och mina älsklings kusiner ska bo på ett jätte mys hotell med pool, strand, spa allt man kan tänka sig. Det bästa av allt, massa god mat. På hem färden blir det en tur inom Bordershop. Alkohol, Alkohol, Alkohol.
För jag ska ju nämligen ta STUDENTEN!


Nu ska jag sova, jag lovar det kommer bli den bästa natten på länge!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Linn

glöm inte naturseminariet på måndag >

2008-05-22 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0