Plugg i solen.

Paus i pluggandet.

Idag hade jag bara två lektioner, men inte är jag fri för det. Jag sitter nu hemma i solen och pluggar på min reseberättelse i geografin. Ska beskriva en resa genom två länder. Jag valade såklart Egypten och Montenegro. Helt två olika länder, så bli intressant och kolla närmare på skillnaderna mellan dem.

Denna helgen kommer bli den lugnaste helgen på länge. Jag ska bara vara hemma och plugga om man bortser ifrån några timmars jobb på lördag och söndag. Ska bli rätt skönt ändå. Jag vet inte hur länge sen det var jag tog det lugnt en hel helg. Lisa har ju iofs sin sommardagsfest på Lördag, åker kanske inom, men ingen alkohol för min del. Jag hoppas på att jag kommer få mycket gjort iallfall, för nästa vecka är det fullspäckat med inlämningar!

På onsdag den 14 maj är det modevisning på Sture i Bergmanssalen. Textils slutproduktion. Jag ska gå modell för Amamanda, jag är sjukt nervös men det kommer nog gå bra.
Visningarna är 10.00, 13.00, 17.00, 19,00 Kom och kolla!

   
Jag har världens mysigaste djur ♥

Nu ska jag fortsätta pluggandet!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Amanda

BRA GÖR REKLAM!

2008-05-09 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0