Modevisning

Nu har jag precis kommit hem från en super lång dag på Sture. Har iofs varit på bio en sväng med, men det tar vi upp senare. Haha.

Dagen började med att jag gick upp vid sju tiden, duschade, smikade mig var nervös som tusan. Hämtade upp Amanda och allt som skulle med till modevisningen. Väl där sprang alla runt och fixade sig. Våfflade/ lockade hår, sminkade sig m.m.
Så var det dags för första Modevisningen. Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Benen skakade, magen satt uppe i halsen, fy fan. Jag trodde jag skulle dö när jag väl gick ut på catwalken. Men som tur var gick det bra. Lilla Lisa tappade ena skon, men det löste hon så fint.
Dem andra tre ingångarna blev med super. På den sista var jag så sjukt nervös, trodde jag skulle börja lipa, Haha. Det kändes som att alla var där, retligt.
Amandas kollektion är sjukt snygg, jag älskar hennes kläder!
Tack för en bra dag brudar!

  
   

Amandas kollektion:
    

image316
Lovely girls.

Efter en hård dag på Sture bestämde jag mig ändå för att följa med Elin och Sara på bio, vilket jag är glad för att jag gjorde.
What heppens i Vegas, är den av dem bästa filmerna jag sett på länge!

  

Nu ska jag plugga en liten stund till sen blir det sängen för min del. I morgon ska två arbeten in och jag är nästan klar, Yey!
I morgon kväll blir det Kareoke med klassen och några till på Mårtensson, ska bli sjukt kul!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0