Jag som inte brukar vara trött!


Idag har varit en hemsk morgon.
Jag gick och la mig vid två tiden igår. Inte sovit förrän sex på morgon.
Idag vaknade jag tio i åtta och började skolan tio över åtta. Tänkte vara duktig och gå till lektionen. Skabbig och trött som jag var, kom jag till skolan sju minuter över åtta, perfekt. Men när jag väl skulle gå till lektionen var det inte en kotte där. Jag gick till min lärare, såklart hade vi eget arbete, vilket jag redan var klar med. Jag satte mig i bilen och åkte hem näst intills sovande. När jag kom hem somnade jag på direkten. Nästa lektion började klockan elva. Jag vaknade lika skabbig och trött tjugo i elva. Satte mig i bilen och åkte till skolan. När jag väl kom till skolan och skulle börja skriva på mitt Staden arbete så hade allt försvunnit, Kul! Nu blir det extra mycket plugg i morgon på min lediga dag. Ska åka till skolan vid elva för att srkiva klart tre arbeten som ska in. Tråkigt!

By the way, jag fick MVG på mitt projektarbete. Jag är inte glad iallafall. Iiihh!

Nu sitter jag här hemma och planerar mina jobb för i sommar:

Mån-Fre: Receptionen, Arbetslivsförvaltningen (5h), 6 veckor.

Städ:
- Lummer
- Pålsbo
- Sömntutan
- Hallägra
- Jutarum

+ Servering på Militären

Ha en kul sommar Johanna!


Nu ska jag plugga tills fem tiden ungefär, då ska jag göra mig super snygg. För vid sex tiden kommer lite folk hit och då blir det vinpimpling. Vid 9 tiden drar vi ner till Mårtensson där vi möter upp klassen och ledarskapsklassen + våran underbara mentor, Håkan.
Jag ska ha en sjukt kul kväll!
PUSS&KRAM



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, att inte bloggmästaren har uppdaterat betyder att hon fortfarande är bakis sen igår:P stämmer detta?

2008-05-16 @ 22:28:42
URL: http://saramared.blogg.se
Postat av: Ellan

Jag visste att du skulle få MVG ;)
Du och jag är bäst :D
Men jag måste säga att du är bättre på att sjunga kareoke haha

2008-05-17 @ 14:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0