I väntan..

.. på Matilda och Amanda så tänkte jag svara på en retlig lista som jag tog av Lisa =)

1. Hur lång är du? - 1.80 tyvärr.
2. Vad vill du bli när du bli stor? - rik
3. Vad pluggar du? samhälle/kultur, sannarp. Snart över =)
4. Har du långt hår? inte då.
5. Vilken hårfärg har du?  blont.
6. Sminkar du dig? - när jag orkar.
7. Har du haft sex senaste månaden? ja
8. Kände du personen i fråga? yes
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - färgglad bekini
10. Har du kysst någon idag? - nepp

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - yes
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - töntig fråga, båda såklart
3. Hur många syskon har du? - syster
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? jag kommer hem med bilen snart
5. Vilken mat lagade din pappa senast? kött, potatis och sås
6. Hur många ställen har du bott på? - 1
7.Hur många städer? 1
8. Vem i din familj stör du dig mest på? - murre :P

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? idag, med elin, erika, sara
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? E. 
3. Har du kysst nån kompis? - har hänt
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? -  yes
5. Vem har du varit kompis med längst? min baldejt oscar.
6. Vem känner dig bäst? mina brudar
7. Längsta tid du varit osams med en kompis?  ett år kanske?
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? antagligen :P
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - verkligen inte
10. Vem av dina vänner får dig att börja skratta? mina brudar =)


KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?  svarta leggings, rosa stor t-shirt
2. Har du bytt om idag? - yes
3. Favorittröja? - min I ♥ NY tröja
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - det finns mycket.
5. Har du gett bort kläder nån gång? - ooh ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - ofta
7. Har du handlat kläder genom internet? - yes, massa
8. Fulaste plagget andra könet kan ha? Jag håller med Lisa, vita byxor.
9. Vad använder du för skor? men hallå. olika såklart, men för tillfället gladiator.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - ja
2. Klä dig annorlunda? - om jag hade velat så hade jag väl gjort det
3. Vara dig själv? - alltid tror jag
4. Visa dig i bikini/badbyxor - ja, men det är inget jag trivs med.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - haha ja.
6. Pierca dej? - ja
7. Ge dig på utmaningar? - beror på
8. Ha sex på offentlig plats? ja
9. Vara omogen? - är jag någonsin mogen?
10. Äta småkryp? - verkligen inte


SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - sannarpsgymnasiet
2. Vad heter din favoritlärare? Håkan Klarén
3. Vad är ditt favoritämne? - Kultur
4. Snyggaste läraren på skolan? Klassen ni vet ;)
5. Har du bra betyg? helt okej faktiskt.
6. Tråkigaste ämnet? - filosofi, natur
7. Har du skolkat mycket senaste året? Har väl hänt.
8. Hur tar du dig till skolan? - bil
10. Har du gjort mer än kyssts med någon när ni varit i skolan? kanske.

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - hon i säg att du älskar mig :P
2. När tuggade du tuggummi senast? idag, men märkte nu att dem är stulna :P 
3. När var du på semester senast? I helgen Tyskland, innan det sportlovet New York
4. Vilken färg är det på din tandborste? blå
5. Är ditt hår tråkigt? - tråkigaste
6. Vad har du för påslakan just nu? - ett jätte fint nytt blommigt
7. Vem såg dig naken senast? - säger jag inte.
8.När ska du gå och lägg dig? inte nu i alla fall.


Hoppas ni fick er en trevlig lässtund :P
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0