Här kom den.

I morse sov jag riktigt länge, började inte förrens elva. Gick på filosofin och halva naturen, pallade inte mer. Jag stack hem och fick för mig att jag skulle plugga, men icke. Istället tog jag en kopp te och ringde till Hanna. Vi bestämde för att åka ner till stan och på en liten antikrunda. Vi letade efter stråhattar till studentfesten på onsdag. Vi fann inte det vi sökte, istället hittade vi Amanda på bussen, som vi tog med. Vi gick till Espresso för att köpa Iste och sen sätta oss en stund i Picasso, mys.


Kupan kunde jag inte låta bli att köpa detta underbara lilla skärp.
Bara 15 spänn. Perfekt!



När jag kom hem tänkte jag också sätta mig för att plugga, men icke. Mamma bad mig åka och handla, självklart gjorde jag det. Idag har jag verkligen gjort allt för att slippa plugget. När jag handlat klart gjorde jag god Wook och couscous, mums! 

Ikväll har jag varit och tränat ABS/AT. Jag fick med mig Tanja. Haha så söt hon är. Ser ut som en lite mus när hon ligger och kämpar på mage och rygg. Spinningen var knappt jobbig va? ;P


Kära vänner. Här kommer den "Dagens Outfit" som alla visste att jag skulle börja med. Haha.

Idag har jag haft en liten ego dag med:
 Mina nya linser från www.fargadelinser.com
 Min nya jacka från Randigt och Rutigt, Secondhand i Båstad.
Min nya klänning från Cubus.
Me Like!

   
Nu ska jag försöka plugga, men lycka till Johanna. 
Jag har precis gjort en svin god fruksallad, hoppas den hjälper med mina koncentrationssvårighteter!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0