Happy girl!

Det va länge sen jag mådde så här bra som idag.

Dagen började med besök hos kiropraktorn, som gick okej. Knäckte och drog mer än vanligt. Aj!
När jag var sönder sliten åkte jag hem och lagade mat, couscous och stekta grönsaker. Vid 11 tiden åkte jag till skolan. Underbara kultur gänget hade gjort en superduper god buffé. Tro det eller ej men jag kommer sakna denna lilla grupp. Maten, mwwhhaa va underbar, jag åt så jag trodde att jag skulle spricka.

image367


Efter det hade jag redovisning i Staden och Framtiden, vilket gick jätte bra. Sven gillade det. Efter det började nervositeten krypa in i magen på mig. Jag skulle hålla mitt informativa tal i svenska C, som jag var tvungen att göra super bra, och få MVG. När det var min tur att gå fram till talarstolen var jag cool lugn och allt gick hur bra som helst.
MVG, MVG, MVG. Knappt glad. Resten av dagen trillade det in två till MVG:n. Nämligen i Kultur och Praktisk Marknadsföring C. Jag är inte glad om ni tror det. Fick lite andra betyg med som jag är väldigt glad för, i t.ex. Litteratur och Litteraturvetenskap och Staden & Framtiden.

Efter skolan åkte jag in till stan för att köpa nya skor, men icke då. Istället smsade jag min käre vän Fredrik. Det blev en ler fika ler med honom. Vi gick till Hemköp och köpte coca cola, twister glass och godis. Vi vandrade sedan över Nissan och satte oss i Picasso parken, där vi låg i några timmar och snackade skit, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt i det fina vädret.



En annan skit bra sak som Elin ringde och sa idag är att hon fixat traktor och släp till studenten. Den är räddad. Allt går bra idag känner jag. SPSK05 glöm inte pengar ;P

Som ni kanske förstår så har jag unnat mig av det goda idag och det fortsatte även när jag kom hem. Jag ringde ner till Medya och bad dem skynda sig att slänga ihop en kebab tallrik till mig för jag va såå sugen. 20 min senare satt jag framför Tv:n med den och en pepsi. Den satt fint där den skulle.

När jag var mätt och belåten gick jag upp för trappan, in på mitt rum och började städa och packa. Vet ni vad jag gjorde sen? :P Jag släpade med min fina hund ner till Statoil idag igen, men idag för ett annat syfte. Jag köpte nämligen Körslaget skivan. Den är svin bra och jag är överlycklig. Vad tycker du om detta H? ;P

Nu snackar jag med Lovely Lisa på msn. Hon ska dela takbox med pappas golfklubbor i morgon till Tyskland. På vägen ner ska hon öva på sin sving ;) Kom hem till mig jag saknar dig!

Nää, nu ska jag städa hos Elsa. Sen blir det sömn för i morgon åker jag till Timmendorfer strand. Kan ju låssas att det är värsta solsemestern iallfall, men det ser nice ut i alla fall. Kommer sakna min kära blogg. Om jag har tur kasnke jag kan slänga in ett inlägg och skriva hur jag har det.

image369


Jag kommer sakna mina brudar, och förmodligen missa Stures bal. 
Ni kommer vara snyggast ;)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Alexsl:)

Du är så duktig sötnos! Ha det så roligt. Puss

2008-05-23 @ 10:58:46
Postat av: Anonym

Hej sweetiepie;) jag snackade lite med kulturarna idag. och om du inte har hört det, vilket du antagligen inte har efter som du inte är hemma...åh dumma jag. Men iaf. Johanna Petersson har fixat traktor, släp, rubbet...GRATIS! Yey, vad sägs? :) Ha det nu super i Tyskland så ses vi snart älsk

2008-05-23 @ 21:16:54
URL: http://saramared.blogg.se
Postat av: Anonym

bästa bilden på fiffe. not hahha

2008-05-24 @ 02:38:12
Postat av: Amanda

EY. du svarar inte på din mobil, sug heztsnopp.
jag saknar dig och du behöver svara på din mobil.

2008-05-24 @ 14:37:00
URL: http://youdontholdacandle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0