Grillning och Buzz.

Mitt i bombhotet ringde Micke mig, som var påväg hem från Stockholm. Han frågade om jag ville komma och grilla hos honom. Självklart var jag på, bara jag kom ut från Synagogan så. När jag väl var ute och hade kommit hem, så kom Amanda hem till mig. Hon satt och pluggade en stund och jag bloggade.
Sedan satte vi oss i bilen och åkte till Mickelow. Vi bestämde oss för att åka hem tidigt i och med allt plugg osv. Men icke. Micke och Linus grillade. Dem drack öl och jag åt godis, vi satt och snackade och bara hade det trevligt. Det var mygg överallt, och det första myggmedlet kom fram. Men trots det fick jag årets första myggbett! När det blev lite för kallt för att sitta ute gick vi in och spelade Buzz! Haha, bästa spelet ever asså. Amanda skrattade nog så hon kissade ner sig :P

     
 

 
Tack för en sjukt kul kväll, det behövde jag =)
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi måste skaffa det spelet!
Hoppas ni har kul ikväll.
Nu ska jag rita röven av mig.
:*:*

2008-05-07 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0