En bloggfri helg!

Nu tar jag en paus från solen, kommer se ut som en riktig kräfta annars.
Helgen har varit lugn, mycket plugg och träffat trevliga människor.

FREDAG:
I fredags var jag hemma med pappa och malin, vi grillade god mat. Sen åkte jag och Malin till Maxi och köpte mängder med godis och kladdkaka, mums!
Kvällen bestod av massa plugg. Tidigare på dagen har jag suttit och skrvit ett arbete i 4 timmar som försvann, så det fick jag göra om, Kul!
Under tiden jag pluggade gjorde jag några fina armband till mig själv =)


Söta va?

LÖRDAG:
I lördes åkte jag och mammi till stan för att köpa lite saker inför balen/studenten, blev lite andra fina saker med. Tack mammi ♥
När vi kom hem satte jag mig i solen, jävlar vad varmt det var. Jag och Amanda åkte hem till Lisa och badade i hennes pool, 28 grader är inte helt fel. Såklart, kallade jobbade så ja fick åka ner och göra min sak där. När jag kom hem satte jag igång med råplugget. Snart klar med religionen, skönt! Efter det städade jag mitt rum, som såg ut som en riktig soptipp. Hanna, jag städade även hos Elsa, så där luktar inte längre.
På kvällen åkte jag hem till Lisa där Nea också befann sig, sedan kom Evve. Efter en timme där åkte vi hem till Cplisa, där massa kul folk befann sig. "Burning down the house" . Vid tolv tiden åkte vi in till stan. Jag drack inte en droppe denna kvällen, så jag fick vara taxi, rätt skönt ändå. Inne i stan gick jag och Lisa till Bm, träffade trevligt folk. "Han har ätit i solen", var det enda fulla Lisa kunde säga, haha så söt. Vid halv två tiden körde jag hem Tim, Frida och Jessica till Linnehed, sen åkte jag hem och sov.
Jag hade en sjukt kul kväll trots min nykterhet.

     
  
  



SÖNDAG:
I morse vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum ett flertal gånger för att fråga om jag ville åka med ner till stranden och äta frukost. Trött som jag var orkade jag inte det. Resten av familjen åkte ner, Ebba var den enda som badade. När jag gick upp la jag mig i solen för att bättra på brännan lite. Jag kämpar för fullt. Om jag blir brunare än min syster får jag tusen spänn av henne, haha lycka till Johanna, hon blir typ svart!
Nu orkade jag inte med solen mer, så jag ska snart hoppa in i duschen för att sedan åka ner till jobbet. När det är klart blir det massa plugg. Ikväll ska jag åka ner till RaveHanna, vi ska gå ut och gå med stavar och sedan kolla på lovely Grey´s, som vi missade i onsdag.


Om ni ser en vit anka, ring mig eller Hanna!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Ellan

Låter som en trevlig helg =).
Btw, jag har med såna jeansshorts, från indiska ellerhur? Skitsnygga :P

2008-05-11 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0