En bakis dag.

Camp Sannarp var helt galet kul igår. Jag drog in och dansade lite på Fox och Valentine med Fiffe, Linda, Diana och deras trevliga kompisar Camilla och Sofie. På vägen till Valentine fick vi syn på ett gäng som jagade en ensam kille. De drog ner honom på marken och stampade honom på huvudet och sparkade i magen. Stackars kille. Vi gick fram och sa till. Linda tog hand om den stacks killen. Medans vi andra snackade med polisen och ringde efter ambulans.
Trots detta hade jag en sjukt kul kväll och bilder kommer upp senare!

Efter tre timmars sömn inatt gick jag upp tidigt för att åka till frisören för att snacka balfrilla. Annie gjorde den på mig, och den blev super fin.
När jag kom hem tänkte jag sola, men icke. Polisen ringde ner mig till förhör. Snällare poliser får man nog leta efter än dem idag.
Jag är kär i han som utbildar sig, bara så ni vet. Han va sååå söt.

Nu ska jag åka upp till Halmstads vackra militärområde för att servera lite folk som ska ha det trevligt ikväll!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Diana

äckliga jävlar dom där killarna!

2008-05-30 @ 20:38:22
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0