Dagen.

Efter mitt utbrott i morse blev trots allt dagen riktigt bra. 

Jag vaknade i morse vid 5 tiden att en full Amanda ringde och skrek. Jaha, då va det dags att gå upp. Efter det ringde Hanna, gullig som gnu. Och sen ringde en skrikande Amanda igen, Haha. Jag och Lisa satte oss i bilen för att hämta dem, vilket vi trodde. Men icke då, Amanda den filuren ångrade sig när vi kom fram, så vi körde dem så där 10 meter. Sen åkte jag och Lisa hem igen. Jag la mig i min sköna säng, men inte kunde jag sova då. Istället satte jag på Grey´s och låg och snurrade i min säng i några timmar innan jag kunde somna. Vid 8 somnade jag äntligen och fick sova till halv 11. Efter det åkte jag skabbig till skolan. Hade typ ingen filosofi och knappt någon natur. Det va dem sista lektionerna, för i morgon sätts betygen, woohoo.
Fick reda på att jag får MVG i turism med, yey. Jag är glad.

  

Idag när jag öppnade min brevlåda så hittade jag min lönespecifikation. Jag brukar älska att öpnna den, men inte denna gången för jag visste att allt skulle gå till min skuld till mamma på 2500 kr. Men jag bestämde mig i alla fall för att öppna den och i den stod det att jag skulle få 5000 kr. Jag blev helt chockad. Dubblet så mycket som jag tänkt mig, jag hade inte ens tänkt mig mer än 2000, så jag är sjukt glad jag kan säga. Jag har levt som en fattig kyrkråtta allt för länge nu, men nu kan jag börja leva lite igen. Efter skolan åkte jag inte till stan och shoppade lite. Idag var jag duktig, fick bara med mig det jag behövde hem. Ett par super snygga gladiator skor från Vila och min nya favorit väska från Bianco.
Billigt kom jag undan med, bra jobbat Johanna. Me like!

   

När jag kom hem från stan åkte jag och handlade. Vet ni vad jag mer gjorde? Min plutt Hanna skickade ett sms till mig där hon skrev hur bakis och godissugen hon var. Jag köpte Maxigodis till henne och åkte hem till henne med det. Hon blev jätte överraskad. Precis när jag kom hade hon snokat i köket med inte funnit något, men där stod jag utanför hennes dörr med en påse. Snällt va? =)
Sen åkte jag och hyrde mysiga Pip Larssons, som vi sedan låg och kollade på. Imorgon blir det förhoppningsvis en forsättning av det. Mys.


Förtillfället skickar min favorit Fiffe massa bra musik till mig.
Han är bäst bara så att ni vet!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh vilka fina skor.:) Var kan man köpa Vila skor? :)



Kram

2008-06-02 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0