Camp Sannarp

Jag håller på för fullt med att få upp filmen från Melodifestivalen.
Men det funkar inte.
 Jävla Youtube, jag blir så matt. Jag ska fortsätta kämpa.

Här kommer lite bilder från Camp Sannarp =)


      
     
       


Sen drog jag ju som sagt in till stan en sväng =)


   


Jag och Fiffe cyklade sedan ut till Sannarp igen. Satte oss i varsin brasse och kollade på allt fullt folk som sprang omkring!

Igår gjorde jag ju min balfrilla hos Annie. Den blev fin tycker jag.
Jag åkte även in till stan och köpte en liten söt jeansväst.
Jag vet det låter kul, men det är så söt och jag är kär.

Jobbet igår gick hur bra som helst. Jag tog fler tallrikar än vanligt, de ni. God mat var det också. Oxfilé med klyftpotatis och kantarellsås. Mums! 





Nu kommer snart lilla söta Anna Eklund till mig och då ska vi åka till Isabelle som tagit studenten i London!
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Diana

ha ha min kind e lika stor som en ge-kås påse jue!!

2008-05-31 @ 19:01:19
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag har din (tanjas) poncho :D

2008-05-31 @ 21:10:51
Postat av: Anonym

vart köpte du din jeansväst, skit söt:)

2008-05-31 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0