Bränd.

Studentfest!
Förfesten hos Cplisa var skoj med trevligt folk. Studentfesten var väl ingen höjdare precis. Lite folk, dåligt dansgolv, mycket bråk. Sämsta Studentfesten! Danne körde mig hem vid halv två tiden, skönt att komma hem tidigt kan jag säga.

        



I morse vaknade jag och var riktigt pigg faktiskt. Vid 12 tiden åkte jag och hämtade Hanna för att sedan dra en Max runda. Lovely Frisco. Vi åkte ner till Grötvik och satte oss för att äta våran underbara mat. Sedan åkte vi hem till Hanna för att sola och plugga. Jag brände mig hårt. Jag ser ut som en kräfta nu kan jag säga.

Efter att jag bränt sönder mig åkte jag hem, tog en dusch, fixade mig för att åka iväg till jobbet. Mässen, Lv6, Militären. Jag älskar de jobbet. Fy fan vad kul, och goa glada människor. Idag var det en fest för Berednings Polisen, 51 pers. Skoj, Skoj.

Kom precis hem, sitter och pluggar nu. Har sån fest ångest för hur mycket jag har att göra. PANIK! Det blir plugg hela helgen vill jag lova. Så nu ska jag fortsätta. Ha en fortsatt trevlig natt.
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lägg upp bilderna på facebook! :*

2008-05-09 @ 21:19:30
URL: http://halmstadsstudent08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0