Båstad mys med Hanna.

Idag orkade jag inte med skolan, så jag struntade i den. Tog en ledig dag liksom.
Dagen började med luch på Sture skolan med Hanna. Vi åt couscous. Sedan åkte vi till Sannarp och köpte studentfest biljett till mig. Efter det brummade vi ner till Båstad. Vi gick till Randigt och Rutigt för att finna skjortor till våran outfit ikväll. Yrekstema. Vin ska vara trädgårdmästare. Jag är sjukt pepp för det! Sedan gick vi och köpte Ben and Jerrys och satte oss nere i hamnen och mös. När den var uppslukad åkte vi till Laholm för att checka efter våra stråhattar tills ikväll, men vi fann inga. På vägen hem åkte vi inom Maxi i Mellbystrand, och vad fann vi inte där? Jo, våra stråhattar! Gött, allting klart! 
Sen kom vi på att vi ville ha en vattenkanna med, så vi åkte till Amnesty här hemma, men fann inte det vi sökte. Istället blev det en varsin super stor blomma!
 

        



 

Nu ska jag göra mig i ordning i stress som vanligt för att åka till Cplisa där förfetsten utspelar sig =)
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0