26.27.06.08

Igår kilade jag inom stan på lunchen och shoppade lite på rean. Bik Boks rea är underbar. Sjukt billigt och snygga kläder. Jag köpte ett par rosa/röda? byxor och en snygg grå kort tjocktröja. Jag är helt kär. Efter jobbet åkte jag hem och kollade på OTH och åt gotte. När pappa kom hem åkte vi ner till stan, jag köpte en skit fin svart sjal på MQ på rea. Lovely. Det verkar som om någon har ätit upp alla mina svarta sjalar, för jag vet inte var dem är. Någon som vet? 

Vid halv 7 kom min gamla kompis Amanda Jansson och hennes mamma på middag. Det var mycket trevligt. Amanda åker till Chicago som au pair nästa måndag. Att man inte blir avensjuk!

Natten spenderades hos E. Mys!



Nu sitter jag på jobbet och bara önskar att klockan ska slå 3.
För idag ska vi hälsa på Lilla Lu =)



Man tänker för mycket på jobbet. 
Största delen av mina tankar går till Ebba.
Jag saknar dig, det är så tomt utan dig!



PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0