Uppladdning.

Hela eftermiddagen och kvällen har jag hållt på att fixa inför morgondagens studentfirande. Det ska bli så himla roligt. Efter att jag hade slutat jobba åkte jag hem till Elin i Brehult. Där klassen fixade till våran vagn tills i morgon och grillade lite. Kul att så många kom!




 
  



 
Så här ser morgondagen ut:
- 7.00 Champangefrukost hos mig.
- 9.40 Fotografering i skolan.
- 9.15 - 10.15 Mingel.
- 10.15 Samling i Galaxen.
- 11. 15 Mentorstid.
- 12.00 Utspringning.
- Åka in till stan.
- Norre Katts park.
- Hem med släkt och vänner.
- Förfest hos mig.
- Studentfest i Tylösand.



Nu ska jag gå och sova. Längtar som tusan tills i morgon. Gah, kan inte fatta att det är sant. Att jag, Johanna Lundberg tar studenten.
Det ska bli så sjukt kul och så sjukt skönt!
Jag saknar Ebbis!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Louise

Riktigt kul igår! Tack för både förfest på morgonen och på kvällen ;D Puss!

2008-06-06 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0