Underbara Bal.

Jag vill göra det igen och igen och igen..
Ja, hela livet för fy fan vilken underbar och kul dag/ kväll/ natt/ morgon jag har haft!

Dagen började med ett besök hos frisören. Sedan stressade jag vidrare och hämtade Hanna. Efter det bar det iväg hemåt för sminkning och påklädning. Jag blev helt snurr så stressad jag var. Oscar kom in till mig, vi tog lite bilder i trädgården sen bar det av till Elise där folket befann sig. Alla var så himla fina, helt sjukt.
Sen kom Niklas och Matilda och hämtade oss med bilen som vi skulle färdas i. Bil kön var helt sjukt kul och att sitta där upp på bilen, så galen känsla. Jag vill igen. Röda mattan som jag var så rädd för var nog ändå det bästa på kvällen. Gaah, så kul. Mingel i några timmar. Tog massa fina bilder på fina människor. Sen blev det mat och dans. Eleonor och jag var sjukt peppa med Don Simon.
Vid 12 tiden kom bussarna som tog oss till efterfesten på Fina Laxen. Sjukt kul.
När dem stängde vid 5 satt vi utanför och fröst tills vi gick till skolan och åt frukost. Jag råkade visst somna på en bänk utanför matsalen. Varför väckte ingen mig? Haha. Alla hade gått in och ätit upp när jag vaknade. Sen åkte jag hem och då var lilla Ebba sjuk. Hon låg och flåsade och var helt frånvarande i mamma och pappas säng. Mamma var hos Väterinären, diskbrott. Sackars plutte får inte gå i trappor nu. 
Idag har jag sovit hela dagen. Vaknade vid 6 tiden. Det var länge sen jag sov så skönt. Men fy fan vad varmt och svettigt. Hanna kom hem till mig med Pip Larsson. Vi kollade på 6 avsnitt. Super!


Jag lägger upp alla bilder i morgon!

Jag vill bara tacka Oscar, världens bästa baldejt för en super kul dag/kväll. Det bästa är att vi snart kännt varnadra i 19 år.
Jag är bara 3 dagar äldre, de ni! ♥



Förresten har fått två kommentarer:

- Jeansvästen är köpt på Indiska, 229 kr.
- Vila skorna kan man köpa i Vila butikerna för 299 kr.

Nu ska jag försöka sova för i morgon är det min första dag på jobbet, Arbetslivsförvaltningen. Måste vara ordentligt utvilad tills dess.
Lycka till med sovandet säger jag bara.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag fattar inte kommentarerna? haha

2008-06-03 @ 00:03:22
URL: http://youdontholdacandle.blogg.se/
Postat av: Diana

finfin klänning!

2008-06-03 @ 10:23:56
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Haha vi va sååå peppa ;) Jag har lagt upp lite bilder på facebook! Tack för en grymt kul kväll gumman :D <3

2008-06-03 @ 14:26:09
Postat av: erika

mera bal åt folket ! :D:D

2008-06-03 @ 15:51:59
URL: http://erikatta.blogg.se/
Postat av: alexsl

Du var(är) så otroligt vacker sötnos!! Fick nyss höra om ebba..... Fan. Vet hur ledsen du är nu och jag som precis har blivit glad igen för att sky är hemma.. vi ses på torsdag!! Usch, tänker på er...

2008-06-03 @ 22:27:28
URL: http://alexandrasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0