Studenten!

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten...
FYFAN VAD VI ÄR BRA!

Studenten igår var den bästa dagen i mitt liv. Fy fan vilken kul dag.
Den började med champangefrukost hos mig med klassen. Vidare till skolan, mingel och sång. Utspringningen var kalas kul. Vagnen wow, vilket åktur, tåget till Norre Katts park var sjukt kul. Efter det åkte vi hem. Släkt och vänner kom och grattade mig. Jag fick jätte fina presenter, tack så himla mycket allihop.
På kvällen åkte vi ut till Paradiset, Tylösand och festade hårt. Bästa Studentfesten ever kan jag säga. Tyvärr tog det slut lite väl fort. Vid 2 åkte jag in till stan och dansade vidare på Valentine, där några av mina kära vänner befann sig. Efter det festade jag vidare hos E.

Tack alla för en super duper morgon/dag/kväll/natt. Wiiiee.
Jag vill ta studenten igen!


Vet ni vad jag fick av mamma, pappa, malin och mormor? En laptop med skrivare och allt. Vet ni vad det bästa är? Den är rosa. Jag älskar den. Hur typiskt mig är det inte med en rosa dator? Gaaaah!





Nu måste jag hoppa in i duschen. Jag lägger upp bilder från både balen och studenten senare.

Förresten jag var och hälsade på Ebba idag. Hon var bättre, men inte sig riktigt lik, hon var jätte trött men glad att se oss. Hoppas hon får komma hem på söndag. Iih.
PUSS&KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0