Miss Li.

Jag har nog aldrig berättat om hur kär jag är i Miss Li eller hur mycket hon betyder för mig. Hennes konsert på Hultsfred var det bästa jag sett. Hela hon är så full av energi och kärlek. Att man kan vara så betatt av någon artist/band är helt sjukt egentligen. Men jag är verkligen besatt av henne. Fy fan vad jag älskar henne och hennes musik. Det är sån musik som både kan få en att le och gråta. För det mesta när jag lyssnar på henne sitter jag bara och ler för mig själv. Shit, vilken kick det ger.  
Jag längtar till hennes konsert med L.W på brottet, 7 augusti!

Jag har precis beställt hennes nya dubbel CD. Jag vill ha hem den nu!



MISSA INTE!!
Miss Li i TV4
 
Lördagen den 5/7 kan ni se Miss li lira två låtar från sitt nya album LIVE i TV4 nyhetsmorgon Lördag.


 

Gaah, jag kan inte sluta lyssna!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du 5/7 :)

2008-06-27 @ 13:28:34
Postat av: Amanda

Är det en hund hon har runt halsen?

2008-06-27 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0