Midsommar!

Glad midsommar på er allihopa =)

Jag sov inte hemma i natt. Kom hem vid 9 tiden och somnade om då igen. Tro det eller ej men jag vaknade precis. Jag som aldrig brukar sova. Jag är helt slut i huvudet men behövde verkligen den sömnen. Måste komma ifatt från Hultsfred, sen kommer jag antagligen inte vara trött ikväll heller.
Jag är väldigt stressad för om mindre än en timme ska jag vara hos Linn. Ska bli super kul att träffa gänget i klassen igen. Saknar dem. Sen blir det kanske en stanruda som vanligt? Men det tycker jag ska bli kul, för där har man inte varit på ett tag.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen springa iväg till Linn. Hoppas att ni alla kommer få en lika bra midsommar som jag hoppas att jag kommer att få. Måste bara vakna till lite..



Jag hade ju planerat o ha en sån fin krans med blommor,
men det får jag tyvärr hoppa i år!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Midsommar var verkligen trevlig :) <3

2008-06-24 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0