Lördag.

Idag känns det mer som söndag än lördag, tur att det inte är så.

Midsommarafton firasdes som sagt hemma hos söta Linn. Väldigt trevligt och jag tog det till och med lugnt. Kul att träffa dem små söta igen. Senare åkte jag hem till Niklas för att ravea lite med Matilda innan vi skulle till stan. Det var tråkigt och dött i stan. Jag träffade E så vi åkte hem till honom istället. Vid 5 tiden kom 6 brudar som skulle sova där med. Retliga kan jag säga, tur att de åkte tidigt idag. Haha, vad hemsk jag är. När vi satt i taxin hem, så hade jag så klart tagit med mig öl i väskan som läckte ut. Och där förstördes kameran helt. Den som började funka igen efter Hultan. Det är inte meningen att jag ska ha någon kamera tror jag. Har aldrig haft någon tur med dem. Så på måndag får jag väl slänga ut lite pengar att köpa en ny.

Hela dagen har bestått av mys, mys och åter mys. Jag behöver verkligen dem stunderna med dig ibland. Du får mig att må bra, i alla fall för ett tag...

Ikväll har jag och Hanna kollat på en jätte mysig film (In the land of women), med världens sämsta slut. Dåligt!

Nu ska jag försöka sova. För vet ni vad jag ska göra i morgon? Kolla på en hundvalp. Iiih. Det ska bli kul, men får dåligt samvete gentemot Ebba, vilket jag inte får ha. Jag saknar henne. Men det är så tomt här, ingen kommer ju kunna ersätta hennes plats i mitt hjärta. Det ska iallfall bli kul.


Springer spaniel + lite wachtel och labrador.
Är dem inte för söta?

Nu ska jag försöka sova och jag saknar min Ebbis mega mycket nu!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: hanni

den svarta!!!

2008-06-22 @ 10:50:37
Postat av: erika

aaåhå :D en liten valp

2008-06-22 @ 19:42:55
URL: http://erikatta.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vilka söta små valpar!



Alltså det där med din kamera, du kanske borde köpa en vattensäker kamera tillverkad i nåt stål material?! haha!

2008-06-24 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0