Kärleken.

Som ni vet har jag gått och blivit kär i min polis. Åhh, han är så fin,
eller vad säger du Diana? ;)

Han och jag är så kära nu. Tyvärr så är Diana också kär i honom, synd för lilla söta du. För jag och Magnus har det så bra. Han är den perfekta mannen. Han gör allt för mig. Jag är ytterst tacksam Diana för att du vill ha mig som brudtärna, gudmor och så vidare. Men jag tror det blir så som kommer få vara det åt mig och mina barn.
Vi älskar varandra, förlåt vännen!





Nu borde jag egentligen ha sovit för länge sen,
för i morgon är det den stora BAL.
Gaah, jag längtar.
NU ska jag sova, Natti Natti.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Diana

gissa vem ja vaknade upp med i morse??



hihi, du e så snäll som gav honom till mig=)



ha så himla kul på balen, njut njut!!

hoppas på att få se massa kort där ifrån.

2008-06-01 @ 11:52:46
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0