Oh boy.


Oh boy
You make me feel like
Oh boy
You really turn me on boy
And I don´t know what to do
I really really want to..

..be with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more



Jag har egentligen ingenting att skriva för att jag är så sjukt irriterad för tillfället. Jävligt besviken kan jag tala om.  
Men en jag har haft en mysig kväll i Grötvik med Isabelle, Peter, Emelie och Björn. Grillning, snack och skratt, var precis vad jag behövde.



Nu ska jag kolla OTH och sova.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Isabelle

oh, hjälp vilken gammal bild! Vi blir snyggare med åren, Johanna. Blev inte bilderna bra från din kamera?

2008-06-26 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0