Fixa och dona.

Idag har jag och brudarna hållt på att fixa och handla saker inför Hulsfred hela dagen. Började med en runda på stan för att köpa lite saker. Sen åkte vi till Stenalyckan, från affär till affär. Köpte iallfall det vi behövde. CD-spelare, partytält och en minipool. Fy fan vad kul vi kommer att ha.
Dessvärre går packningen för min del. Känns som hela bilen är full renda. Och då har inte dem andra lagt in sina saker än. Men det löser sig alltid. Har verkligen packat ner för mycket kläder. En hel väska. Mamma Mia. Ääh de jag inte orkar släpa på lägger jag i bilen. Vill se någorlunda ut detta året. Haha.


Nu ska jag fortsätta packa!
PUSS&KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0