Ebba älskling.

Jag lovade att lägga upp bilder sen balen, men jag orkar inte för tillfället...

Ebba har blivit sjuk igen. Mamma fick precis köra henne till Djursjukhuset i Slöinge. När jag kommer hem från jobbet låg hon i källaren och var helt frånvarande. Ingen fick kontakt med henne. Jag ser inte ens fram emot studenten längre. Jag vill ha hem henne NU! Min pluttisnutti. Jag har fått världen magkatarr och bara gråter, jag orkar inte. Där ligger hon med dropp och jag vet inte när hon kommer hem. Jag vill inte ens tänka om.. I morse var hon så pigg och som vanligt och så pang blir hon sjuk igen. Tänk vad snabbt det kan gå. Jag vet inte vad jag ska ta vägen. Orkar inte prata med någon. Den enda som hade fått mig lugn är du och Ebba såklart. Men ingen finns här hos mig. Ebba kom hem och gör allt bra igen. Jag låter säkert helt psyko nu, men jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gaah, jag blir galen. Ibland kan jag verkligen bli rädd för mig själv. Jag vill inte jobba i morgon, men jag måste. Sista inskolningsdagen. Bajs med. Tur att jag har mamma på jobbet.

Älskling kom hem, kom hem, kom hem! ♥




 

Jag skriver igen när jag får reda på mer. Håll tummarna!

Ebba jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det fixar sig :)

2008-06-03 @ 22:53:47
Postat av: lisa

du är inte alls konstig, jag vet precis hur du känner dej.. men ebba är ju ebba och hon kommer klara det galant. jag skickar en stor kram till dig <3

2008-06-03 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0