Dåligt.

Igår var det match. Sverige-Ryssland. Fy fan vilken dålig match. Jag befann mig nere på Cafeét med Amanda, Micke, Isabelle och Anna. Vi tog några öl och umgicks, alltid lika trevligt. Ölen satt där den skulle.

Det är verkligen skit irriterande att inte mitt internet funkar där hemma. Pappa kommer hem idag, så jag hoppas på att han kan fixa det i alla fall.
I morse var jag uppe med tuppen. Kl. 8 för att träffa Pia borta på Pålsbo, där jag ska städa innan ALF på mån, ons och fre, resten av sommaren. Det kommer bli rätt tufft att gå upp 6 för att jobba, men fan vilken chill ställe att städa på. Me like. Sen kommer ju Lummer igång med. Så mina måndagar, onsdagar och frerdagar kommer inte bli roliga. Först städ Pålsbo 7 - 8.30, ALF 9 - 15, Lummer 15 - 18. Have fun Johanna!

Nu ska jag ringa ett samtal till Östras bröd och beställa en jordgubbstårta till 40 pers. Gotte. Sen ska jag springa upp till dem andra för att äta en smarrig frukost och dricka en kopp te. Mums.

Vi hörs sen!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0