Dag 3

Idag är en riktig tråkdag på jobbet och min förkyldning sitter fortfarande i. Här är ingenting att göra. 3 besök och 3 telefonsamtal är inte mycket på en dag. Tur att posten kommer om 19 minuter så man får lite att göra iallfall. Jag har nog kollat igenom alla internetsidor i hela världen (känns det som). Ni får gärna ge mig tips på massa roliga sidor och bloggar. Det kan jag behöva. Jag och Elin ska ju resa iväg en vecka i augusti, så jag passar på att snoka runt och leta resor. Vi har inte bestämt vart vi ska åka än. I morgon ska vi i alla fall till resebyrån och checka. Jag är väldigt sugen på Italien, men vi får väl se vad det blir. Det måste i alla fall vara sol, bad och mycket fest!
Internet krånglar fortfarande hemma. Så retligt, måste fixa det! Har massa bilder från Hultsfred att lägga upp ju. Även massa fina bilder på Ebba älskling. Ska göra en ny header med hade jag tänkt, mend en ska ju helst gå att lägga upp med.
Idag har jag ätit lunch på Wärdshuset, Tre hjärtan med mormor. Det var mumma. De stället är tip top att äta lunch på.


Ikväll blir det fotboll i mängder, Go Sverige!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0