Åska. Tårar. Lilla Lu.

Åskan har precis slutat. Jag är rädd. Jag saknar Ebba. Jag tänker bara på att hon ligger ensam på den där åkern med regn, åska och blixtrar. Allt som jag är så rädd för. Jag vill ha henne här. Jag vill att allt ska vara som vanligt. Jag kan inte sluta gråta.
Det kommer bli en jobbig natt känner jag.

Ingen kommer någonsin kunna ersätta Ebba från mitt hjärta.
Men självklart finns det plats för mer kärlek.
Det gäller att se framåt.

Idag har Jag, Mamma, Hanna och Ida varit och kollat på dem underbara söta små valparna. Nästa torsdag ska vi hämta våran
Lilla Lu, som hon ska heta. Hon är helt underbar. Jag längtar tills vi får hem henne. 

 




Är hon inte söt?

Nu ska jag sova. För i morgon väntar en jobbdag på 11 timmar.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Um det är hemskt när ens lilla älskade djur försvinner :( <3



men lilla lu är verkligen jättesöt! :) vilket supersött namn! :)

2008-06-24 @ 17:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0