Alkoliserad.

Ja, mer än det kan man inte säga om mig. Denna helgen har det druckits kan jag tala om. Men så är det väl när man tagit studenten...

Torsdags var det ju som sagt studenten.
På fredagen vaknade jag upp bakis i min säng och bestämde mig verkligen för att inte dricka på kvällen eller i helgen, för att vila upp till Hultsfred. Men icke då. Matilda min lille plutt frågade om jag ville följa med till Nickes kompis och grilla. Det tackade man ju inte nej till. Redan där gick jag emot vad jag sagt. Men tänkte ta det lugnt då tog inte med så mycket dricka. Men Lazar som vi var hos var en mycket givmild person som bjöd alla på alkohol, och ni som känner mig vet att jag inte tackar nej till det i första taget. Vilket jag kanske skulle ha gjort. Halv två fick Lisa hämta mig för att jag spydde som en gnu. I lördags morse vaknade jag upp med spya i hela sängen, mycket mysigt vill jag säga. Jag tog mig iallfall upp och åkte till stranden. Folket som varit hos Lazar kom. Alla var lika bakis. För jag var inte den enda som spytt. Det var nämligen 4 till. Haha, vilket fylleslag.



Planer för kvällen spreds och det nalkades grillning hos Micke. Jag sa att jag absolut inte skulle dricka, jag skulle till och med köra. Men det struntade Johanna i senare. För hon åkte hem till Micke med en vin och började pimpla. Jag och Lisa köpte en flintastek på 1½ kg. Det tog typ två timmar att grilla. Haha. Vi spelade Buzz och sedan blev det stan. Vi dansade loss på Harrys. Där var riktigt trevligt, får vi göra igen. Synd bara att det är typ 40+, haha. Men jävla vilken bra musik, sån riktig pappa musik. Me like. Vi drog vidare till Valentine och dansade ännu mer. Vid tre tiden blev det Kebab Kungen och Donken. Vidare i taxi hem till Micke. Jag och Fiffe spelade Buzz medans Lisa och Micke somnade. Vid halv 6 somnade jag med kontrollen i handen och spelandes med Fiffe. Han gav inte upp. Han tvingade mig att trycka sovandes, haha. Vid 8 kom pappa och hämtade oss. Så skönt att sova hemma, mm..
Idag har jag varit på stranden en sväng med Lisa, Hanna, Isabelle och Micke. Det blåste och var jobbigt, men mys.

          


Jag som skulle vila inför Hultan, men så blev det icke. Idag började jag packa. Och nu inser jag att jag måste packa om. För mycket kläder har jag lagt ner. En hel väska, som jag brukar få plats med allt när jag åker på festival, inte okej. Jag hade ju hoppas på super väder med, men tydligen ska det inte bli det. Jag får väl ta bort lite sommarkläder och lägga ner lite fler byxor och tröjor istället. Blä. Men vi kommer ha sjukt kul ändå.

Ebba har kommit hem idag. Jag är överlycklig. Har varit så sjukt tomt utan henne. Hon är fortfarande lite trött och hängig men det är ju inte så konstigt. Skönt att ha henne hemma iallafall. Inga mera matrester för hennes del inte. Jag är fortfarande orolig över att något värre ska hända med henne, men vi får hoppas att allt går som planerat. Hon är ju helt klart på bättringsvägen. ♥

I morgon blir det en stanrunda med Hanna. Har en del att fixa innan vi åker på Tisdag. Min lillsyster fyller 17 år i morgon, så jag måste köpa prestent till henne vilket jag inte gjort än. Dåligt sis. Men jag vet vad jag ska köpa och hon kommer bli glad. Måste fixa bredband till min rosa dator med, känns tråkigt att inte kunna använda den som jag vill än.
Sen blir det Eurostop med brudarna för att köpa en del saker som ska med till festivalen. Gaah, vad jag längtar!


Nää, ingen har väl orkat läsa vad jag skrivit men nu lägger jag ner det.
Istället blir det ompackning och fixa och trixa med annat.
Natti Natti.
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Diana

ha ha, där va ju ett kort på mig=)

2008-06-10 @ 00:20:35
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0