23 juni.

Idag kommer bli en lång dag för mig. Jag har redan betat av Pålsbo, var där kl 7.15 i morse. Nu sitter jag på ALF och har ingen att göra. Tråk! Senare ska jag till Lummer och arbeta av mina 3 timmar där. Jag längtar. NOOT.

Men innan det ska jag springa ner till farbror doktorn. Min förkylning blir inte bättre. Kan det vara bihålorna som spökar? Känns som jag börjar få ögoninflammation med. Som vissa av er kanske vet så har jag metallplattor i tandköttet sen käkoperationen och det känns som om dem svullnat upp på ena sidan. Vilket inte är okej, för då blir det operation igen. Och det orkar/hinner jag inte. Hoppas det är förkylningen som spökar där med. Sen kommer vi till det värsta. Jag har så sjukt, äckligt ont i mitt ryggslut. Kan knappt röra mig, och så massa jobb på det. Skulle kunna bryta ihop när som heslt. Och min sjukgymnast har semester och jag får inte bli behandlad av någon annan. Kul va?

Shit jag låter typ dödssjuk, men kul är det inte. Fattar inte hur jag orkar jobba, men sånt är livet eller vad säger ni?

Nu ska jag sitta och göra ingenting.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukskriv dig helt o hållet! Så sticker vi till magaluf, cypern, paris eller vaför inte new york?! haha :) pusss <3

2008-06-24 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0