Work.

Då var det måndag igen och man är tillbaka på jobbet. Inte för att jag har varit ledig i helgen men ändå. Både i lördags och söndags har jag städat på Östergårdskolan. Jag säger bara fy fan vilken äcklig skola och där ska jag vara två helgen till. Jag längtar. NOT. Jag tycker synd om dem som gått/går där. Usch.

För tillfället känner jag att jag hade behövt en helt ledig dag. Bara en enda liten ynka dag. Jag har jobbat måndag till söndag sen jag kom hem från Hultsfred, alltså i snart fem veckor. Min första helt lediga dag (som det ser ut nu) är den 11 augusti och det är nästan fyra veckor dit. Hade jag inte varit värd en liten dag?

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

2008-07-14 @ 12:50:19
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0