Tanja

Igår var jag med min Tanja Babe!
Fy fan vad jag saknar att ha henne omkring mig varje eviga dag.




Igår somnade jag sjukt tidigt och det var riktigt skönt förutom att en viss person ringde mig typ 10 gånger i natt. Jag fick låna sista säsongen av O.C av mina sysslingar så nu blir det tittande för hela slanten. Jag har inte sett den än så jag är hyper, haha. 

Nu sitter jag på jobbet och är utvildad och riktigt uttråkad. I eftermiddag blir det ett besök hos kiropraktorn och efter det ska jag till Hemmeslöv/Båstad och hälsa på mina kompisar från Stockholm. Det ska bli nice.

Amanda har åkt till Cyper och lever för tillfället gotta livet.
Jag vill med vara där nu!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Tanja Love

aoooow. och jag saknar dig massor också <3 du är toppen , bruden.

2008-07-10 @ 13:22:25
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0