Spontan tripp till Hbg.

Ja, så var det...

Igår blev det en helt spontan tripp ner till Helsingborg. Matilda ringde i lite smått panik och frågade om jag kunde hämta henne efter jobbet vid 11. Snäll som jag är sa jag ja. Med mig ner i bilen följde Amandaräkmacka. Vi åkte dit lite tidigare, var väl nere vid halv 8. Vi åkte till Liselott som precis slutat jobba och gjorde henne sällskap framför TV:n/Datorn med pommes. När vi blev rastlösa åkte vi ner och satte oss vid stranspromenaden nedanför Lisas jobb (Ica Hamilton). Där var mys. När det blev lite kallare åkte vi till underbara 7 eleven. Lisa köpte mat och jag en festis slush. Varför har vi inte det här? Retligt. När det var dags att hämta Matilda fick vi se en annan del av Max. Jag och Amanda blev som små barn bakom kassorna. Vi fick med oss massa mat och två bollar. En till Ella som är hos oss nu och en till Molly som kommer i morgon. Färden hem var givande.



Ella sötnos.


Igår fick jag min Miss Li skiva. Med nya låtar.
Iiih knappt glad :D



Vet ni vad?

På Pålsbo där jag städar på morgonen innan ALF.
Där jobbar också en snygg postkille.
Gah, vilket paradis dem på poseten måste ha det!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0