Olycka.

No one is ever gonna love you more then I do...

Jag hatar att jag älskar dig och att jag älskar dig lika mycket som du inte älskar mig. Saknaden av dig gör så ont i mitt hjärta. Du är den som kan få mig till den lyckligast i världen, samtidigt som du kan få mig till den mest olyckligaste i världen. Jag är rädd, jag vill inte vara här. Väck mig ut denna mardröm och gör mig till världens lyckligaste tjej igen. Du är den enda för mig, det finns ingen som du. Jag vill må bra igen, kunna skratta och le som förr. Kommer någon någonsin att få mig att känna och må så igen, som du får mig? Du betyder allt för mig men jag är ingenting för dig. Jag önskar att du ljög för det enda som är sant är det värsta av allt. Jag kommer ingen vart, jag orkar inte gråta mer. Du är inte ens värd det. Varför är det då så svårt att släppa taget om dig? Jag har så många frågor, men jag får inga svar. Vill jag ens ha svar?


Jag vågar inte, jag är rädd...
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0