Marinfestival 17 juli

Jaha, då har Marinfestivalen satt igång i Halmstad igen. Folk kryllade på stadens kator igår när Rix Fm var här och körde sin årliga festival. Jag, Hanna, Amanda och Ellan satt på Bulls och drack öl. Vi var inte borta bland allt sho och shim, skönt det kanske. Jag var på väg bort men det var för mycket folk så jag vände. Jag träffade i alla fall favoriterna Tanja och Matilda. Lite senare gick jag Hanna och Amanda till Måtensson där vi träffade Elias, Fiffe, Linda och Diana. Vi träffade även Linköpingarna som var kvar i Halmstad. För en gångs skull tog jag det lugnt och hade en kul kväll med mina kompisar.

  
 
 

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha. Neger-amanda<3

2008-07-18 @ 14:57:38
URL: http://youdontholdacandle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0