Jungfru

Jungfrun 24/8-23/9

Om du sportar har du två riktigt aktiva veckor framför dig. På alla andra fronter slår du däremot av tempot. Du vill vara för dig själv en hel del, läsa eller pyssla, bara ta det lugnt och njuta av riktigt lata sommardagar. Dina vänner kommer med en del förslag men du är inte ett dugg intresserad.

Kärlek/Sex 3
Kul/Nöjen 4
Tur/Pengar 5

Jag har ju tänkt att komma igång med träningen på ett sådant bra sätt som jag slutade på sist, och det hade jag tänkt att göra när jag slutar på ALF och det är ju i morgon. Ta det lugnt är en annan sak jag också ska göra när jag slutar här, trots att jag har 2 veckor städ kvar. Men klart som fan kommer jag hitta på saker med mina kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0