En hemsk morgon och Buzz beroende.

Min morgon har varit den värsta på länge. Vi har inga bilar hemma, det betyder alltså bussen till jobbet. Jag försov mig i morse och vaknade 15 min innan bussen gick. PANIK. Sprang upp, sminkade mig och tog på mig kläderna. Mamma fick göra en macka, och sen var jag uppe på cyklen. Jag cyklade som en dåre ner till Brunnsåkerskolan, där jag skulle ta bussen till Pålsbo. 20:an kom, 60 kom, men ingen 30. Yes, jag hade missat den. Ringde mamma med världens PANIK. Cyklade hem fort som fan och när jag kom hem stod en taxi och väntade på mig, som skulle ta mig till Pålsbo. Tack mamma, jag kom dit i tid.

Nu sitter jag på ALF i vanlig ordning. Jag har bara 2 ½ dagar kvar och jag vill inte sluta. Buhu!

Igår ringde Amanda och sa att hon hade fått ett nytt Buzz igen. Yes, Mega quiz! Jag tog på mig skorna och vandrade dit. Innan vi satte igång med det nya spelade vi Dino Buzz med hennes småsyskon. Dino är bäst. När det var läggdags för dem tog Amanda fram godis, cheez ballz, chips och cola. Tråkigt. Sen satte vi igång med det nya Buzzet. Det var sjukt kul. Mycket roligare än Hollwood quizet som vi brukar spela. Vi har blivit riktigt beroende. Jag hoppas att det blir mer spelande ikväll!

  

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Amanda

BUZZ <3

2008-07-23 @ 14:23:34
URL: http://youdontholdacandle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0