Jag sodde en lisa av Lisa!

Det gångna året...


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket bla. Varit i New York, Italien med Isabelle och Thailand med Lisa =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det blir ett löfte nästa år istället!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nee!

4. Dog någon som stod dig nära?

Ebba min älskade vovve =(

5.Vilka länder besökte du?
USA/New York, Tyskland, Danmark, Norge, Italien, Thailand och Malaysia =)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Lägenhet hade inte suttit fel.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
7 februari.

8. Vad var din största framgång 2008?
Fast jobb? :P

9. Största misstaget?
Har väl gjort en del.. humm..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite förkylningar har man väl åkt på..

11. Bästa köpet?
Min Ipod =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Håller med Lisa, resan till Thailand. Men det var det värt =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
De var det många som gjorde =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Lisa nu var vi där igen, allt med James Blunt och många party låtar!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det går alltid upp och ner för mig!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat nu i hörst!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte riktigt..

18. Hur tillbringar du julen?
Men familjen, mormor och kusinerna =)

19. Blev du kär i år?

Ja =)

20. Favoritprogram på TV?
The same as Lisa, Bonde söker fru :)
Grey´s och DWH =)

21. Bästa boken du läste i år?
Samma som Lisa här med :P Brunstkalendern och Jenny S.

22. Största musikaliska upptäckten?
Ibland fick jag till det på Ossians gitarr ;P

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar till Italien =)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nee..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kommer inte ihåg, men det var min tråkigaste födelsedag någonsin :P

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jodå..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jag och Lisa diskuterade denna! Så eh? :P

29. Vad fick dig att må bra 2008?
Mina vänner =)

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Det finns en del heta killar där ute i kändisvärlden ;)

31. Vem saknade du?
Det skriver jag inte här :P

32. De bästa nya människorna du träffade?
Calle, Alex och Ossian. Puss till er!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0