Utgång ikväll.

Ikväll ska jag faktiskt gå ut, de som jag har längtat efter så länge. Min rygg är inte helt okej, men jag är så fruktansvärt sugen så jag ger det ett försök. Det kan ju inte bli värre än att jag får gå hem igen om den säger nej.

Idag har jag, pappa och Malin varit på stan och köpt julklapp till mamma. Hoppas hon blir glad ;) sen var vi och köpte julgran. Ååh, snart ska den in =) Nu gör pappa mat till oss. Pasta med ädelostsås och ärtor, världens godaste.

Idag ska jag träffa mina tjejer ♥
PUSS&KRAM

Hanna och Isabelle jag saknar er ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Laser din blogg varje dag gumman:) Hoppas att vi ses nar jag kommer hem:) Saknar<3

2008-12-20 @ 12:39:11
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Isabelle

saknar dig! kom hit o hälsa på snart <3 <3

2008-12-20 @ 18:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0