Trött tjej!

Egentligen borde jag sova nu. Jag är svin trött och har varit det i ett x antal timmar. Men jag fastnade vid datorn. Ska snart sätta på Mamma Mia filmen. Såg det med ABBA innan på Tv och blev så himla sugen på den. Idag har jag varit på Väla med mamma och pappa, mys.
Igår skulle jag och Amanda ha en lugn chill kväll med massa Grey´s och DHW tittande, men vid 11 tiden bestämde vi oss för utgång istället. Så vi satta igång med att göra oss i ordning, sen kom Lisa, Emma och Nea hem till mig. Vi drack lite sen gick vi ner till stan. Först var på B&B sen gick jag till Morfars och träffade Fiffe, Tim och Andreas. Kul, kul. När Morfars hade stängt gick vi till La Coca (jag säger som Amanda, tro det eller ej). Men där var faktsikgt helt okej. Jag hade kul iallafall och de har billig öl. Kontigt nog tog jag inga bilder :P

I morgon är det jobb som gäller så klockan är ställd på 04.45.
Dagt att sova Johanna. Natti Natti!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0