Sjukhusbesök och nytt jobb!

Dagen igår blev inte riktigt som jag tänkt mig, eller lite till viss del. Jag och Amanda åkte till stan och shoppade lite. Så mysigt att vara hemma vid juletid fast allt kändes som vanligt inne i stan. När vi var där smällde det till i min svank där jag har haft ont i några månader så när jag kom hem kunde jag knappt gå eller röra mig och bara grät. Mamma fick köra upp mig till sjukhuset där vi satt ett bra tag och väntade. Jag fick starka tabletter som jag tagit så nu är det lite bättre i ryggen men jag är yr och mår illa förtillfället. Om det inte blir bättre får jag göra en utredning på ryggen. Kanske kan vara en inflammation. Ont gör det iallafall.

Idag skulle jag börja på mitt nya jobb och skulle ha städat på Bas. Istället åkte jag bara dit och pratade med min chef och gick igenom lite saker. Sen var vi på Bibblan där jag ska städa framöver. Det kommer nog bli bra detta. Imorgon ska jag börja lite lätt med att städa på Hemvårdsförvaltningen i två timmar.

Nu sitter jag med mitt Chai te, Mollys huvud i knät och lägger in bilderna från Thailand på datorn (som kommer ta en evig tid, så sjukt mycket bilder), sen ska jag lägga in lite bilder här på bloggen :)

Igår fick Tanja älskling sitt körkort. Grattis, grattis. När får jag åka med dig? :)
Och Elin ringde från Norge, så kul att höra din röst sötnos. Snart ses vi <3


PUSS&KRAM


 


Kommentarer
Postat av: Elin

åh fy vad otäckt det låter med din rygg! hoppas verkligen att det går över fort! ja på juldagen blir det skoj :) och innan dess får vi allt ha lite bildvisning! :) pussar söta lilla du <3

2008-12-16 @ 12:26:08
Postat av: Tanja

uuh. tack söto! snart, jag lovar :*

2008-12-16 @ 16:35:06
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0