Sista minuten tjej!

Idag har jag haft panik (som säkert många andra), men ändå. Jag började jobba 7 och slutade vid 3. En stressig och seg dag på jobbet var det. När jag kom hem åkte jag nästan ner till stan på direkten om hopp på att hitta alla mina julklappar. Just det alla, eller förutom en. Jag hade panik i stan men tillslut när klockan var lite över 6 hade jag allt jag behövde inför morgondagen (trodde jag) förutom en present, som vi ska ha i en julklappslek här hemma i morgon. Men jag hittar väl alltid något här hemma :P Alla ska nämligen ha köpt något för 30 kr och sen tävlar man om sakerna :P

Nu ska jag slå in alla mina paket och städa mitt rum som jag inte fick gjort igår. Istället åkte jag ner till Nautilus med Malin för att sola och simma. Äntligen har jag mitt nya träningskort!

Nää nu är det som gäller Johanna!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0