Mys med Mamma!

Igår vid 5 tiden åkte jag och mamma ner till stan och shoppade lite. Jag köpte nyårskläder och lite annat smått och gott. Vid 7 tiden gick vi till Harrys och mötte upp Malin och Calle, sen gick vi och åt Harrys goda kycklingvingar =) När vi kom hem blev det lite modevisnig för mamma och Calle. Efter det blev det sängen på direkten. Jag somnar tidigt nu för tiden, men det är bara bra med tankte på när jag börjar på morgonen. Idag var jag kl 7. på Hemvårdsförvaltningen. Framöver ska jag börja kl 6. Det ser jag fram emot :P

Nu kommer jag bli en sån lite retligt med "outfit bilder" :P

Shopping outfit

Shopping =)


Nyår? =)




Snart ska jag träffa en på städ och gå igenom lite om jobbet. Sen ska jag servera på Mässen, det ska bli kul. Hoppas bara ryggen klarar av det =) Om jag hinner ska jag fixa ett nytt träningskort så jag kan börja träna ordentligt igen =)

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: hannniz

sjuuukt fin nyårsklänning gummsing:*

2008-12-17 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0