Matförgiftning

Ja, förmodligen var det är sådan jag åkte på i helgen. Jag åt 4 mackor med leverpastej som var för gammal. Alltså typ en halv ask :P och just lever är extra känsligt när det gäller mögel och skit tydligen. Såklart såg jag inte detta mögel i asken, men pappa hann minsan upptäcka det. Men nu är det iallafall bättre, inte helt okej men bättre. Så jag har ställt min klocka på 04.45 i morgon för att gå upp och jobba. Börjar klockan 6 och slutar 12, så jag ska försöka ta mig igenom dagen. I morgon kommer den efterlängtade lönespecifikationen, det ska bli så spännande. På tisdag ska jag köpa mina julklappar. Jag vet jag är sen och konstig som inte fixade allt i Thai, men jag har bara mig själv att skylla :P

Aldrig mer leverpastej!

God natt!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha, typiskt dig!:D Hoppas du mår bättre :)

2008-12-24 @ 00:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0