Jag har en tickande bomb i min rygg...

Igår jobbade jag på mässen, vilket kanske inte var så smart med tanke på ryggen. Det smällde till igen och jag fick riktigt ont. Såklart fortsatte jag jobba hela kvällen vilket inte var så smart gjort. Julbord på 160 pers. I morse när jag skulle upp och jobba vid 5 tiden så kunde jag inte röra mig. Det känns som jag har en tickande bomb i svanken som sprägs när som helst. Nu ska jag snart till sjukgymnast, kiropraktor och doktor så får vi se vad de kan göra med min stackars rygg. Inte nog med ryggen så har jag haft näsblod hela morgonen. Världens bästa morgon, jag lovar. *Jippi*

Nu ska jag åka, sen hoppas jag på ompyssling hela dagen ;P
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0